כרטיס לסרט 1+1 הורדת הטבה

כרטיס לסרט 1+1 הורדת הטבה

מדריך כרטיס לסרט 1+1 הורדת הטבה . כיצד לקבל מבצע על כרטיס קולנוע וחסוך כסף באמצעות מבצעים 1+1 על כרטיסי קולנוע באמצעות מבצעי אמריקן אקספרס 1+1 או ויזה כאל 1+1 סרטים . המדריך המלא למבצע על כרטיס קולנוע .

בכל המבצעים של חברות האשראי עבור 1+1 כרטיס קולנוע חשוב תמיד לבצע את פעולת כרטיס לקולנוע 1+1 הורדת הטבה סינמה סיטי הוט סינמה רב חן ועוד 

"<yoastmark

כרטיס לסרט 1+1 הורדת הטבה

ישראלים אוהבים מבצעים בכרטיסי אשראי ואוהבים לחסוך.

אחת הדרכים המהירות והקלות היא לרכוש כרטיס קולנוע 1+1 באמצעות הטבות בכרטיס אשראי. רכזנו עבורכם את ההטבות בכרטיס אשראי שיאפשרו לכם לרכוש כרטיס קולנוע בהנחה של עד 50% באמצעות הטבות בכרטיס אשראי.

עוד באתר חתונה ממבט ראשון 2023

ישראכרט 1+1 סינמה סיטי

באתר ישראכרט 29/06/2018 הוצגו הטבות לקולנוע לפי הפירוט הבא 1+1 על כרטיסים לסרט קולנוע ב- Yes Planet או רשת רב חן. על מנת לרכוש כרטיס קולנוע במבצע ולחסוך כ 40 שקלים לבילוי יש להוריד קוד הטבה , במידה ונמצאתם זכאים לפי אתר הטבות של חברת האשראי.

יס פלאנט 1+1 לאומי קארד

באתר לאומי קארד מוצגות הטבות 1+1 והנחות על סרטים . ההטבה ניתנת למימוש ברכישת 1+1 על כרטיס לסרט בסינמה סיטי וגלובוס מקס. הנחות על כרטיסים ברשת בתי הקולנוע "לב". 

זוהי הטבה משמעותית אשר שווה הרבה כסף ! בנוסף מוצג באתר לאומי קארד מבצע 1+1 כרטיס קולנוע סינמה סיטי בכל סניפי סינמה סיטי 1+1 החל מ-40 ₪, כולל סופ"ש וחג (תמורת פינוק) .

אהבתם לתפות בקולנוע עם כרטיסים מוזלים ?  אז מצאנו לכם עוד מבצע כרטיסי קולנוע בלאומי קארד כרטיס קולנוע 1+1 ב-47 ש"ח לסרטי תלת מימד ברשת סינמה סיטי
לאומי קארד 1+1 נחשבת להטבה צרכנית מעולה וחשוב לנצל אותה במסגרת פעילות חופש גדול ולחסוך ! 

ויזה כאל 1+1 סרטים יס פלנט

באתר ויזה כאל מתחם חנות החוויות של Cal מצאנו הטבה על כרטיסי קולנוע .  בין יתר הטבות ויזה כאל 1+1 לאטרקציות מצאנו גם את חבילת קולנוע זוגית cal ולא פחות חשוב מזה מבצע 1+1 סרטים יס פלאנט.

שוב מדובר בהנחה תמורת חוויה. זוהי הטבה חשובה שמחזיקי כרטיס צריכים להכיר ! החופש הגדול עמוס פעילויות לילדים וזו דרך מעולה לחסוך כסף ההטבה תקפה לכרטיסי Diners.

הטבות אמריקן אקספרס סרטים 2023

American express 1+1 הטבת סרט 1+1 מאמריקן אקספרס‏ בחלק מהמבצעים ניתן אף להוריד הטבה לפופקורן בסרט ולכיבוד. מה שמציב את ההטבה הזו בכל מימוש בשווי של כ 45 עד 50 שח תלוי בקולנוע. אם אתם יוצאים לסרט לפחות פעם בחודש , נניח כמוני , אז יש לכם הטבה של 600 שח בשנה שזה הרבה מאד כסף ! בין יתר המבצעים ניתן למצוא גם את אמריקן אקספרס 1+1 סינמה סיטי 2023  ל כל הסרטים ללקוחות סנטוריון,פלטינה ו-FlyCard

ישראכרט הטבות 1+1 הטבות‏ 

ישראכרט 1+1 סרטים היא בעיני הטבה מעולה שחשוב להכיר ולחסוך הרבה כסף בבילוי של סרטים. חשוב לקרוא את תנאי מימוש הורדת קופון לסרט תוקף המבצע בבית העסק הינו כמפורט במסרון שנשלח ללקוח על ידי חברת האשראי לאחר הורדת קוד ההטבה, או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם.

 

"<yoastmark

Photo by Krists Luhaers on Unsplash