שנות השמונים עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה

שנות השמונים עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה 

הנה הן חוזרות למסך עם שלום אסיאג בתפקיד הראשי עם המון הומור וגעגועים למה שהיה כאן פעם . שנות השמונים עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה בשידורי רשת ערוץ 13 היא סדרה ישראלית מענגת וטוב שחזרה לעונה רביעית

שנות השמונים עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה באינטרנט 

איפה נפגשים מרוקאי קווקזי עירקי ויקה מהכרמל ? לא זו לא בדיחה ישנה על עדות אלא הנרטיב של הסדרה שנות השמונים עונה 4 שידורי רשת. את העונה הקודמת סיימנו בהחלפת דירה ויציאה מהשכונה , זו שעוד מעט תעבור שיקום שכונות וכעת מצפה לנו עונה רביעית עמוסת צחוקים מבעד למראה החברתית .

שנות השמונים היא קומדיית מצבים על החיים מחוץ לבועה של תל אביב . אומנם בטירת הכרמל של חיפה אבל המקום הכי קרוב לפריפריה. עם הדמויות הצבעוניות של פעם , הדמויות שהרכיבו את השכונה שנעלמה או פשוט עברה תמא 38 פינוי בינוי תרבותי .

שנות השמונים עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה

שנות השמונים עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה צילום מסך youtube

שנות השמונים רשימת שחקנים 

שלום אסייג בתפקיד ראשי של פרוספר אסייג , אוולין הגואל בתפקיד אשתו , דניאל אסייג בתפקיד הבן , עדי אלון , שרלין חזיזה , עפר שכטר בתפקיד החתן גידי "פריזר" בודנהיימר, יעקב כהן ושלומי קוריאט בתפקיד המצחיק הגדול .

לקראת העונה הרביעית של שנות השמונים שידורי רשת 13 בשלט הצטרפו לקאסט המרשים גם  ריף נאמן, יוסי סגל, אלון נוימן, מירי בוהדנה, לינור אברג'יל, אלברט אילוז, דוד קיגלר ויוסי וידר.

שנות השמונים עונה 4 צפייה ישירה

שנות השמונים עונה 4 צפייה ישירה צילום מתוך יוטיוב

שנות השמונים צילומי הסדרה

צילומי הסדרה הסתיימו שנה לפני העלייה לאוויר , כך אומר שלום אסייאג בראיון בערב הפרמיירה לפני עליית התכנית. במציאות מדובר בהתרחשות אי שם לפני 30 שנה פחות או יותר בימים בהם מכבי תל אביב הייתה הנבחרת הלאומית של ישראל בכדור סל , גורבצוב פעם לראשונה את רונלד רייגן וטירת הכרמל הייתה חומת יערים בצורה תרבותית תעסוקתית ובטח תקשורתית.

הסדרה מתכתבת עם הזרם התרבותי של שנות השמונים שייזכר בעיקר בנטישת ערכי המשפחה השמרניים בעולם , יציאה מהכפר לעיר והולדת דור ה Y . איזה דור קשה שכיום נמצא באמצע החיים ומחפש סיבה לצחוק .