עונה 3 שפחה תאריך שידור 05/06

עונה 3 שפחה תאריך שידור 05/06

לא עוד תעלומות , לא עוד בתים אפלים ובריתות מצורעים בין שפחות עבדים עוזרות בית ונהגי בוס. עונה 3 שפחה תאריך שידור 05/06 צפויה להיות קצבית עם שטף אירועים ובעיקר מרתקת ומותחת לא רק ביקורת על ארצות הברית של היום .

עונה 3 שפחה צפייה ישירה עם תרגום מובנה

היה שווה להמתין ואני לא יודע אם יש קשר בין סיום העונה השמינית והאחרונה של משחקי הכס , אבל הסדרה הכי מבוקשת על המסך היא ללא ספק סיפורה של שפחה. האסקופה הנדרסת של מדינת גלעד הרימה את הראש בפרק האחרונה של עונה 2 סיפורה של שפחה ועשתה מעשה נועז בשעה ששכנעה את הגבירה שלה לוותר על התינוקת ולמסור אותה לעתיד טוב יותר בקנדה . אם אמילי תצליח להגיע לשם .

עונה 3 שפחה צפייה ישירה עם תרגום מובנה

עונה 3 שפחה צפייה ישירה עם תרגום מובנה

 

בעוד עונה 5 סמוך על סול צפויה לעלות , אם בכלל , בסוף השנה הבאה , ובנטפליקס אין כרגע סדרות חדשות שקורעות את המסך כמו נרקוס מקסיקו לא נשאר לנו אלא להמתין לעונה החדשה של הסדרה האדומה שנעשתה על בסיס ספרה של הסופרת הקנדית מרגרט אטווד מעשה השפחה. נשארנו עם עונה 4 סמוך על סול וציפיות לסרט חדש של שובר שורות. מילים כמו חול ואין מה לאכול עד ש….

לוח זמנים ואירועים עד לשידור עונה 3 שפחה תאריך שידור 05/06 עם תרגום מובנה לעברית 

05/05/2019 שירת של אש וקרח פרק 4 עונה 8 עם תרגום מובנה של משחקי הכס משודרת בישראל
08/05/2019 יום העצמאות ה 71 למדינת ישראל השפחה מתבוננת מהכבלים מחכה לעצמאות שלה
14/05/2019 שידור אירווזיון‏ ולא פחות חשוב ידיעה מרעישה שאומרת אין שביתת מסעדות באירווזיון‏
18/05/2019 תחרות הזמר והפיזמון של איגוד השידור האירופאי מתקפלת למקום אחר יאללה ביי
22/05/2019 ערב לג בעומר 2019 עוד יום עבר , ספירה לאחור עונה 3 שפחה נמצאת בעיצומה

 

אני לא יודע מה יותר מרגש אותי , קבלת הידיעה וצפייה בטריילר של שפחה עונה 3 או הידיעה שיש סוף לאירווזיון בתל אביב 2019 . מה שבטוח שבכל פעם שאני שומע משהו מדבר על עונה 3 שפחה תאריך שידור 05/06 צפייה ישירה עם תרגום מובנה או מפיץ ספוילר חדש על הסדרה המרתקת בכיכובה של אליזבט מוס רשימת פרקים זמני שידור ספויילרים חשובים מאד אני לא יכול להיזכר שפעם מזמן ישבתי מול המסך וחשבתי לעצמי מה בדיוק עושה הסדרה הזו …סליחה מרגרט . 

עד שזה יתחיל צפייה ישירה ערות 12 מאקו 

גם לנו יש ערוץ מעולה לצפייה ישירה , הצלחתי לצפות בו מכמה מקומות בעולם , מדובר ב VOD  הענק של מאקו . נכון מדובר רק שבתכנים של ערות 12 קשת אך מדובר באוסף מעולה של סדרות ישראליות מומלצות , המתחזים עם חיים אתגר וסרט אחד שאני ממליץ במיוחד רוצחות מבית טוב לצפייה ישירה . 

עד לשידור הפרק הראשון אפשר לראות את הטריילר The Handmaid's Tale Season 3 Trailer Official Hulu Original ביוטיוב ופשוט להתענג על הרגע !