נרקוס מקסיקו עונה 2 צפייה ישירה פרקים מלאים תרגום עברית

נרקוס מקסיקו עונה 2 צפייה ישירה כתוביות עברית 

מה קורה שם בנטפליקס למה היינו צריכים להמתין כל כך הרבה זמן לסדרה מעולה כמו נרקוס מקסיקו עונה 2 צפייה ישירה ? עכשיו אחרי גזר הדין של אל צאפו הסדרה החדשה מתעצמת על המסך ויש לה סיכוי להפוך לדוקו גם היא לא התכוונה. ואם כל זה לא מספיק לכם הריי כאוס הוא גם הזדמנות. העונה השלישית והאחרונה של "נרקוס: מקסיקו" עולה ב-5 בנובמבר ב-Netflix.

באותה נשימה נזכיר את הסדרה הפושעים המבוקשים ביותר בעולם שבפרק הראשון מספרת על איסמעיל החבר והשותף של  אל צאפו הידוע . שניהם יצאו מתוך כור ההיתוך של נרקוס והגיעו לגדולה. טוב תלוי איך מסתכלים על זה.  אז באותה נשימה נמליץ גם על הסדרה החדשה 2020 הפושעים המבוקשים ביותר בעולם 

בלי כינור או טמבורין אל צאפו פנה את הבמה אבל השאיר מורשת על סינולואה ועל מקסיקו . כל מי שבא אחריו יהיה בצילו אבל לא כאשר מדובר בסדרה נרקוס 2 . רוב המבוקשים מהסדרות של נרקוס ברחו אל המדבר או אל ההר בדרום אמריקה הפראית. הם לא בוכים על אל צאפו , רק חולמים לא לסיים כמוהו .

נרקוס מקסיקו עונה 2 צפייה ישירה כתוביות עברית 

נרקוס מקסיקו עונה 2 צפייה ישירה כתוביות עברית צילם מסך יוטיוב

הבגידה כמוטיב מרכזי בסדרות הפשע

כמו בסדרה פאודה עונה 3 , גם בסדרות פשע מומלצות של נטפליקס, תמיד יצוץ בוגד שיביא למפנה בעלילה. על עורך דין מתחיל חולם לייצג עד מדינה. תמיד בצד של הטובים. כך קורה אצל נרקוס מקסיקו. אתה בונה ארגון נצמד לאנשים הטובים ביותר שלך , שלכאורה הכי נאמנים והתפנית מגיעה מבגידה. 

לשלם עונש או להיעלם מהזירה ולחיות טוב 

כמו במציאות גם בעונה השנייה של נרקוס מקסיקן יש יותר קלאסה. יותר עושר ויותר כסף מאשר בעונות הקודמות של הסדרה. בתוך ים העושר הבלתי נתפס , תמיד הצופה יכול לשאול את עצמו שאלות. 

האם אנשי הקרטל לא יעדיפו פשוט לצאת לפנסיה?  קחו הכסף ופשוט לפרוש. השאלה היא האם הם יכולים לעזוב הכל וללכת . טוב החיים הם לא תמיד סדרה של נטפליקס. 

סדרות חדשות נטפליקס צפייה המלצות

סדרות חדשות נטפליקס צפייה המלצות צילם מסך יוטיוב

ספוילרים והסברים נרקוס מקסיקו עונה 2 תרגום עברית 

  • העונה משלמים את המחיר החגיגה מסתיימת ה FBI מתחיל לרדוף אחר התאגיד של סינולואה 
  • פעילות המבריחים על גבול מקסיקו ארצות הברית באה לידי ביטוי גם בסדרה שובר שורות
  • במציאות , למרות המאסר והמשפט המתוקשר של אל צ'אפו הפעילות הבלתי חוקית במקסיקו , כזאת שמוצאת את תוצריה לרחובות ארצות הברית עדיין פעילה 
  • narcos mexico season 2 מתחילה את הטריילר בסצנה המזכירה את תפיסת המאפיונרים האיטלקים בארצות הברית בשנות השמונים. הפושעים חוגגים בארוחת ערב מפוארת במסעדה לטינית ומסביב סוכנים מקליטים כל מה שקורה ונאמר מעל הצלחות והאוכל המקסיקני

צפו בווידאו טריילר רשמי עונה שלישית ואחרונה נרקוס מקסיקו