רשת דור 3 נסגרת מה יקרה למכשירי הסלולר שלכם

רשת דור 3 נסגרת מה יקרה למכשירי הסלולר שלכם

זה אולי עניין של זמן אבל ככל הנראה בעתיד הנראה עין משרד התקשורת יורה על סדירת רשת דור של הסלולר בישראל. במטרה לפנות תדרים לרשת דור חמש 5G ולאינטרנט מהיר ויציב יותר .  מה יקרה כעת רשת דור 3 נסגרת מה אפשר לעשות עם המכשירים הישנים האם הם שווים משהו ?

רשת דור 3 נסגרת מה יקרה למכשירי הסלולר שלכם

רשת דור 3 נסגרת מה יקרה למכשירי הסלולר שלכם

דור 5 מגיע דור 3 הישן עובר מהעולם 

זוכרים שפעם התפעלנו מהפלא שנקרא טלטקסט ? הודעות טקסט פשוטות על מסך הטלוויזיה שלנו. קראןו להם הערות השלישי בטלוויזיה שלך . טוב גם זה נעלם מהעולם התקשרות שלנו שהיום מלא ביישומים מתקדמים ומאפשר לבצע קניות און ליין . אז זה בדיוק מה שיקרה לרשת דור 3 טריג'י בסמוך להפעלה מסיבית של דור 5G. פלאפון פלוס כבר השיקה את הרשת העתידית ואף משווקת מכשירים תואמים וחבילות גלישה ברשת דור 5.

מכשירים דור 4 במחיר זול טלפונים זולים יד ראשונה מותגים 

אז מה אפשר לעשות עם טלפון דור 3 שכבר לא תהיה רשת תקשורת סלולרית שתומכת בו ? אפשר להשאיר אצלכם את המכשיר הישן , הוא יכול להיות נגן מוסיקה נחמד שיושב במגירה עד אשר תשכחו שהוא שם. אפשר לשמור למזכרת כמו את טלפון MODU שעדיין פעיל במגזר החרדי ויש מי שטוען שגם אינו ניתן לאיכון. יאללה נתקדם.

כל המכשירים הבאים הוכרזו בשנת 2000 ובדומה למכוניות הקטנות הגודשות את הכבישים הם עושים את העבודה. זה אולי לא מותג יוקרתי להניח על שולן בבית קפה , אבל בהחלט שווים את הכסף. לא נכנס כאן להגדרות מורכבות כמו ערכות השבבים ואיכות הצילום כי שקונה סמרטפון זול עושה בו שימוש בעיקר לשיחות וואטס אפ.

Xiaomi Redmi 9A 32GB

טווח מחירים 375 שח עד 550 שח תלוי במבצעים ברשתות וציוד נלווה , הקפידו על מכשיר יד ראשונה וכמובן ערכת מטען

Xiaomi Redmi 9 32GB 3GB RAM

מחיר התחלתי מ 480 שח והבונוס מסך  6.53‏ אינטש ונפח אחסון פנימי של 32GB פועל במרבית הרשתות ובין היתר – הוט מובייל , גולן טלקום , סלקום ופרטנר, רמי לוי , פלאפון

כתבה בנושא רשת דור 3 נסגרת מה יקרה למכשירי הסלולר שלכם אתר הסלולר המרכזי של ישראל היערכות לקראת סגירת תדר דור שלישי מכשירים עד 1000 שקל לדור רביעי השוואת מחירי סמרטפונים השוואת חבילות גלישה ללא הגבלה