אנקאנטו דיבוב עברית צפו בווידאו של הסרט

אנקאנטו דיבוב עברית צפו בווידאו של הסרט

הסרט החדש מאת אולפני דיסני 'אנקאנטו' מספר את סיפורה של משפחה יוצאת דופן, משפחת מדריגל. המשפחה מתגוררת אי שם בהרי קולומביה, בבית קסום בעיירה צבעונית במקום מופלא בשם "אנקאנטו".

אנקאנטו דיבוב עברית

אנקאנטו דיבוב עברית

על מה הסרט החדש של דיסני?  

הקסם של אנקאנטו בירך כל ילד במשפחת מדריגל במתנה יוצאת דופן, מכוח על אנושי ועד כוחות ריפוי, כל הילדים פרט לילדה אחת, מיראבל.

אך כאשר היא מגלה שהקסם העוטף את אנקאנטו בסכנה, מיראבל מחליטה שהיא, בת משפחת מדריגל היחידה ללא כוחות על, עשויה להיות התקווה האחרונה של משפחתה המופלאה. את הסרט המומלץ בבתי הקולנוע מלווה פסקול  מקורי שהולחן ע"י זוכה האוסקר, האמי והטוני לין מנואל מירנדה.

עוד באתר 1+1 קוד קופון לכרטיס קולנוע

ועוד כמה עובדות חשובות לפני שיוצאים לקולנוע 

  • 'אנקאנטו' מאחד בשנית בין יוצרי הסרט זוכה האוסקר 'זוטרופוליס'.
  • בימוי: ביירן הווארד, ג'ארד בוש, שריס קסטרו סמית
  • קולות: סטפני ביאטריס ('ברוקלין 99')
  • האנימציה הממוחשבת של הסרט היא חוויה בפני עצמה. מהטובות שנראו בשנים האחרונות, היא מציגה שילוב גוונים מסנוור ואריגה קפדנית של פרטים יקרים – כמו רקמה על חצאיות, קרום זהוב-חום של ארפה גבינה והמבחר של הצמחייה הקולומביאנית המקומית.

סרטים לכל המשפחה 2022 כרטיס לסרט 1+1 

זו משימה לא פשוטה למצוא  סרט שכל המשפחה יכולה לצפות בו בבתי הקולנוע. למי שששכח, ניתן לרכוש כרטיסים במבצע 1+1 לסרטי קולנוע במסגרת מבצעים והטבות של חברות כרטיסי האשראי ולחסוך עד 50% מעלות הבילוי המשפחתי. המבצעים מגוונים ומאפשרים רכישת כרטיס שני מתנה, או שווה ערך.

סינמה סיטי

הוט סינמה

יס פלנט ועוד

בעונת החגים הזו, רגע לפני חג המולד מבול של סרטים חדשים מגיע למסכים.

דיסני מגיש סרט ידידותי למשפחה חמים והרגיש טוב בשם "אנקנטו", סיפור ריאליסטי קסום קולומביאני של משפחה שקיבלה כוחות מיוחדים לאחר שרדה טרגדיה.

כעת, כמה דורות מאוחר יותר, הם חיים יחד בבית קסום וכל חבר מפתח את הכישרון שלו, כמו היכולת לשלוט במזג האוויר, לשנות צורה לאנשים אחרים ולדבר עם בעלי חיים. הקאסיטה (הבית) שלהם נענית לבקשות המשפחה ומגיבה למצבי הרוח שלהם. כל חדר שינה מותאם בצורה קסומה לקרוב המשפחה ולמתנה הקסומה שלו. כולם חוץ מאחת, מירבל (סטפני ביאטריז). לסיכום: סרט מומלץ לצפייה!

צפו בווידאו אנקאנטו דיבוב עברית