נוכל הטינדר נטפליקס לצפייה ישירה תרגום עברית

נוכל הטינדר נטפליקס לצפייה ישירה תרגום עברית

כמעט כל מי שגולש באתרי הכרויות נתקל בפרופיל שטען להיותו או היותה אדם אחר. או לפחות רחוק מהמציאות האמתית מנעתם מעצמכם מפח נפש. אבל זה לא מה שקרה לשלוש הנשים האמיצות בסדרה החדשה. לכן גם אתם לא ממש בסצנה אתם חייבים לצפות במסמך אנושי מרתק. נוכל הטינדר נטפליקס לצפייה ישירה תרגום עברית.

נוכל הטינדר נטפליקס לצפייה ישירה הסרט החדש לשנת 2022 סיימון אומר

נוכל הטינדר נטפליקס לצפייה ישירה הסרט החדש לשנת 2022 סיימון אומר

הסרט החדש Simon Says עם tinder swindler 

ספק אם יש עוד ישראלי שהתפרסם בצורה עולמית כמו שמעון חיות המוכר לנו בשם סיימון לבייב. ומה חדש השנה?. בראיון לחדשות N12 מספר שמעון חיות, בשמו הקודם, שהוא בפני סדרה חדשה שבא יציג את הצד שלו. מה צריך לקחת בחשבון?. הסדרה בנטפליקס לא ממש הביאה את התגובה ההולמת שלו לרצף האירועים.

מי הוא נוכל הטינדר של נטפליקס מומלץ לצפייה

היום בשנת 2022 קבלנו עדכון חשוב. חיבור כמעט בלתי אפשרי. נפגעות "נוכל הטינדר" עם בתו של המיליארדר לבייב שיוצאות במיזם חדש ומשותף.

מדובר בסרט תיעודי מהמפיקים של "אל תתעסקו עם חתולים".

התחברתי אליו כי הוא ממש מציג את מלאכת האהבה בעידן המודרני. כעת אכתוב לכם המלצה על תכניות חובה בנטפליקס.

כמו שחחשתם תמיד – ההיכרויות מקבלו גוון של משחק מסוכן שמתרחש בעולם של אתרי היכרויות, שבו לא כל הנוצץ זהב. מי שזכה לכינוי "נוכל הטינדר" פיתה ועקץ נשים צעירות בהיקף של מיליוני שקלים, והוא מבוקש כיום במספר מדינות.

אז מה קרה להן ? בן פשוט בצעו החלקה אחת קטנה ששנתה את חייהן לנצח. זהו המקרה האולטימטיבי של סיפור אגדה שהופך לחלום בלהות. הסרט מלווה שלוש נשים שמבקשות להשיב לנוכל כגמולו.

מה זה פרופיל מאומת באתר הכרות ? זה באמת עוזר לזהות נוכלים ? 

אתרי הכרויות מומלצים מבצעות שימוש בתוכנות בטיחות. לרוב אלו תוכנות הכוללות מערכת אימות תמונות שתציב סימן ביקורת כחול על הפרופילים של דייטים, ותכונות שמסמנת פוטנציאל הודעות פוגעניות.

מערכת אימות התמונות מחייבת את בעלי הפרופיל לצלם תמונת סלפי בזמן אמת התואמת לפוזה שמציגה דוגמנית בתמונה לדוגמה. ומה עושים עם התמונה הזו במרכז הבקרה ? הן נשלחות לאחר מכן לצוות הבקרה של האתר או אפליקציית ההיכרויות.

תפקידו של הצוות לוודא שכל משתמש מתאים הן לתנוחה הנתונה והן לתמונות הפרופיל שבחרו. אם הכל מסתדר, הם יקבלו סימן ביקורת כחול, שנועד לתת לבעלי הפרופילים האחרים שקט נפשי שהם לא ייפגעו.

השקרים הכי נפוצים באתרי הכרויות שמספרים לנו גברים ונשים

  • מי מאתנו לא עיגל את הגובה שלו כלפי מעלה? אז מה אם הגובה שלי 172 ס"מ. אם הוא הוא כותב שהוא מתנשא לגובה של 180 ש"מ זה נשמע הרבה יותר טוב. לא ?
  • כמה קילוגרמים לפה או לשם לא עושים מזה עניין. אז מה עושים ? מבקשים תמונת סלפי עדכנית. עבורי למשל אין משמעות לזה. אבל אם אתם מחפשים בגזרה מסוימת- אל תחששו. אחרי הכל כמה פעמים יצאנו לדייט וחזרנו עפ מפח נפש.
צפו בווידאו וגלו גם אתם את הסיפור של נוכל הטינדר נטפליקס לצפייה ישירה תרגום עברית