אטרקציות בערד סוכות 2023 טיולים סדנאות פעילות

אטרקציות בערד סוכות 2023 טיולים סדנאות פעילות

מכירים את השיר שלמה ארצי בואי אקח אותך לנגב?. אז אם אתם עדיין מתלבטים מה לעשות בחול המועד הקרוב, הנה כמה רעיונות שיענו לכם על השאלה מה עושים עם הילדים בחג או היכן מבלים בחול המועד. בכתבה זו מדריך אטרקציות בערד סוכות 2023 טיולים סדנאות פעילות. עדכונים בקרוב. 

חוגגים בדרום פעילויות לכל המשפחה אטרקציות בערד סוכות 2023

אז מה מחכה לכם בין שלל פעילויות בסוכות? חוגגים סוכות בעיר ערד, אמני ערד פותחים את ביתם. מה בתכנית? בתים פתוחים, מסלולי טיולים בעיר וסביבתה, טיולים מאורגנים, סדנאות במגוון תחומים: ציור, קדרות, פיסול ועוד, שלל אירועים במרכז לאמנות עכשווית ותערוכות. 

 

תאריכים חג סוכות 2023 חופשות מערכת החינוך

ערב החג וימי החג, מיום שישי, י"ד בתשרי התשפ"ד, 29 בספטמבר 2023, עד יום שבת, כ"ב בתשרי התשפ"ד, 7 באוקטובר 2023. הלימודים יתחדשו ביום ראשון, כ"ג בתשרי התשפ"ד, 8 באוקטובר 2023. מתי אסרו חג השנה?. בשינוי משנים קודמות, אסרו חג סוכות הוא יום לימודים.

 

 

למה להגיע לדרום טיולים סדנאות פעילות 

חודש ספטמבר מסמל את בואו של הסתיו, מזג האוויר מצוין.  פריחות החצבים המרהיבות וכמובן ימי החופש הרבים שמביאה תקופת החגים. העיר ערד כבר מזמן הפכה ליעד תיירותי מבוקש. המדבר המתעורר לחיים!.  האנשים האדיבים ומסבירי פנים וחווית האירוח הבלתי נשכחת. בחוה"מ סוכות חוגגת ערד 61 שנה.

עוד באתר  האח הגדול ערוץ 26