לילות רמלה 2022 חגיגה רב-תרבותית של קולינריה, תרבות ותיירות

לילות רמלה 2022 חגיגה רב-תרבותית של קולינריה, תרבות ותיירות

כמעט בלי שנרגיש הופכת העיר שנמצאת בין לוד לבאר יעקב למרכז תרבות ארץ ישראלי. מה בתכנית?. לילות רמלה 2022 חגיגה רב-תרבותית של קולינריה, תרבות ותיירות.

מתי מתקיים פסטיבל לילות רמלה 2022 

בשלישי הקרוב יפתח ברמלה פסטיבל לילות רמלה: חגיגה רב-תרבותית של קולינריה, תרבות ותיירות בחסות ובמימון המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל רוב האירועים והפעילויות חינם לקהל הרחב.

הפסטיבל יתקיים בימים שלישי – חמישי 20-18 באוקטובר בשעות 23:00-17:00

שוק לילה ברמלה סדנאות פסלים חיים וכיף גדול לכל המשפחה 

לראשונה – שוק רמלה השוקק יהיה פתוח גם בלילה . במהלך הפסטיבל יתקיימו סדנאות שף בשוק עם מלכת המטבח יונית צוקרמן שהיא גם היועצת הקולינרית של הפסטיבל.

מה עוד בתכנית? יהיו הופעות אמנים בשוק, פסלים חיים ומייצגים בשוק, אמני רחוב, מופעי מוזיקה Dancing Queen. מה כולל המופע?.  מופע קאברים של שירי להקת קווין + להקת אבבא.

עוד באתר okcupid גרסה עברית אתר הכרות חינם לגמרי

סטלוס ואורן חן ומופע מחווה לקליפסו 

מופע של סטלוס ואורן חן ומופע לילות קליפסו – מופע חד פעמי מיוחד לפסטיבל – מחוה לשנות ה-70 לצביקה פיק ולמועדון קליפסו המיתולוגי בהנחיית נועם גילאור ובהשתתפות שימי תבורי דורון מזר ואביבה אבידן.

מופעים לילדים עם מיכל הקטנה, חיפזון וזהירון, תלתלית וזוקו , מתחם פעילויות לילדים, משחקיה לילדים כמו פעם, סדנאות יצירה, מתנפחים, סיורים מודרכים באתריה ההיסטוריים המסקרנים של העיר כולל מיצב "בבואה" בבריכת הקשתות, המגדל הלבן ועוד, תצוגות ייחודיות של קהילות העיר – מסורת ומורשת.

אירועי ארץ חדשה 2022 

השנה, פסטיבל 'לילות רמלה' יתקיים השנה לראשונה בעיר רמלה.

מי יזם?. במסגרת אירועי "ארץ חדשה", אירועי קונספט לחיזוק התיירות המקומית של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, ובמימונו המלא.

מטרת הפסטיבל, שיתקיים השבוע בתאריכים 20-18 באוקטובר בשעות 23:00-17:00 היא להביא את איכויותיה ועושרה התרבותי וההיסטורי של העיר רמלה לקדמת הבמה.

האם זה הפסטיבל היחיד בעיר?. לא. במהלך חופשת סוכות התקיים בעיר פסטיבל רמלה עיר עולם.

עם איזו חוויה תצאו מהפסטיבל?. באמצעות פסטיבל 'לילות רמלה' יוכל הקהל הרחב מכל הארץ להכיר תרבויות ומסורות עשירות.  ליהנות ממגוון קולינרי נרחב בעיר, ולחוות חוויות מופלאות המותאמות למגוון גילים.

היכן נמצאת רמלה?. רבע שעה בלבד מתל-אביב. הפסטיבל יתקיים בשני מוקדים עיקריים: שוק רמלה ואזור וגן הנשיא (סמוך לשוק).