מה הקשר לאהבה סרט חדש 2023 צפו בווידאו

מה הקשר לאהבה סרט חדש 2023 צפו בווידאו

קומדיה רומנטית תמיד הייתה עבורי הזדמנות לבידור קל של הצגה שנייה. השעות האלו של אחרי העבודה, אהובתי לצדי ואנחנו כבר מסודרים עם כרטיס 1+1 לסרט. מה מומלץ וחדש בבתי הקולנוע?. קבלו את מה הקשר לאהבה סרט חדש 2023 צפו בווידאו.

איזה סרט חדש כדאי לראות?. מה הקשר לאהבה 2023 בקולנוע

אתרי הכרויות או כמו שכקוראים להם היום אפליקציות מביאות לעולם הקולנוע את התרבות העכשווית. למה הכוונה?. די אם נזכר בסדרה של נטפליקס נוכל הטינדר, על מנת להגיע למסקנה שהיא יכולה להביא אהבה אבל גם אכזבה.

הסרט מעלה את השאלה העצובה איך אפשר למצוא אהבה נצחית בימינו אלה?. עבור יוצרת הסרטים הדוקומנטריים זואי (לילי ג'יימס), החלקות שמאלה וימינה באפליקציות סיפקו לה עד כה רק שורה ארוכה של גברים לא מתאימים, למורת רוחה של אמה האקסצנטרית (אמה תומפסון).

עוד באתר איזה אתר ההיכרויות הכי מומלץ השוואה

מה הקשר לאהבה סרט חדש 2023 צפו בווידאו

מה הקשר לאהבה סרט חדש 2023 צפו בווידאו

איך ביחד נזדקן? האם עוד יש סיכוי לאהבה אמתית? 

אם תשאלו את חבר הילדות שלה קאז , השחקן שזאד לאטיף, התשובה היא ללכת בעקבות המסורת של הוריו ולבחור בנישואים מסודרים מראש, ובמקרה שלו לכלה מבריקה ויפה מפקיסטן. בעוד זואי מתעדת את המסע של ידידה מלונדון לעיר ההודית לאהור כדי להתחתן עם אישה זרה, שנבחרה על ידי הוריו, היא מתחילה לתהות אם אולי יש לה מה ללמוד מהגישה המסורתית, אך השונה בתכלית, למציאת אהבה.

הפרטים הנוספים אודות הסרט המומלץ

משך הסרט 108 דקות
מתי תאריך הבכורה 26/01/2023
אתר הסרטים החדשים סינמה מה הקשר לאהבה סרט חדש 2023 צפו בווידאו באתר הסרטים סינמה חדש וגלו את עולם השידוכים של המאה ה-21 האפליקציות או ההכרות כמו פעם סרט מומלץ לצפייה.

האהבות הגדולות בהיסטוריה. אהבתם ככה?. 

סיפוריהם של אוהבים שהאמינו זה בזה ובאהבתם גם אם כל העולם היה נגדם עדיין מעוררים השראה ולעתים קרובות, מעציבים אותנו. לחלקם היה סוף עצוב.  אז למה אנחנו כל אוהבים לחזור לאהבה?. הם הראו לנו שאהבה אמתית חזקה יותר מכל דבר אחר בעולם. וזו האהבה שהייתה להם שכולנו מקווים למצוא מתישהו. כמובן, עם סוף שמח יותר.

צפו בווידאו מה הקשר לאהבה סרט חדש 2023 קומדיה רומנטית מומלצת