תומר רוטשילד הודח מבית האח הגדול על ידי ההפקה

תומר רוטשילד הודח מבית האח הגדול על ידי ההפקה

 תומר רוטשילד הודח מבית האח הגדול על ידי ההפקה

תומר רוטשילד הודח מבית האח הגדול על ידי ההפקה צילום מסך יוטיוב

04/08 סימה בכר הודחה מהאח הגדול לפני הגמר

סימה בכר הודחה מהאח דרמה באח הגדול עונה 9 ! סימה בכר הודחה מהאח הגדול לפני הגמר והשאירה את הצופים ואת ההפקה בהלם טוטלי . כמו שזה נראה על המסך גם סימה עצמה התקשתה לעכל את ההדחה מהאח הגדול.

23/07 תומר רוטשילד הודח מבית האח הגדול על ידי ההפקה בגלל ויכוח עם אלי זרקה שהתדרדר לתקרית אלימה

למה הודח תומר רוטשילד מהאח הגדול 

מעונה רדומה לאקשן היסטרי. האח הגדול עונה 9 מתעוררת לחיים עם הויכוחים של אביבית בר זוהר וסימה בכר והנה תקרית אלימה שבה מודח הערב תומר רוטשילד אחת הדמויות הבולטות בעונה הנוכחית. ההדחה בוצעה על ידי ההפקה בשל תקרית פיזית שהתחילה בויכוח על שימוש בתמי 4 בבית האח.

לצפייה רשימת המודחים המלאה > 

כמה כסף קיבלה אביבית על האח הגדול

ולדמות השנייה שאי אפשר להתעלם ממנה באח הגדול – אביבית בר זוהר. על פרסום באתר YNET העריך גורם המעורה בפרטים כי בר זוהר צפויה להרוויח סכום הנע סביב 180 אלף שח עבור ההשתתפות הנוספת בתכנית. כמובן שאם נאמר את המשפט – אביבית בר זוהר זוכת האח הגדול עונה 9 היא תזכה בפרס הגדול של האח הגדול על סך מליון שקל . מגיע לה ! אנחנו אוהבים את אביבית ומאחלים לה בהצלחה !

רייטינג האח הגדול 2018

לקראת סיום העונה התשיעית פורצת קשת את מחסום הניקוד והאח הגדול עונה 9 מוכיח בגרות עם 29 אחוזים במגזר היהודי ובסך הכל  20.4% . הישג נכבד לרשת שבאופן עקבי מפסידה לשידורי קשת בקרבות על השלט. בנוסף ניתן לצפות בתכנית האח הגדול באינטרנט כך שסביר להניח שמספר הצופים היה גדול יותר. עוד סיבה לאופטימיות לפני מיזוג ערוצי התקשורת .