צקים חוזרים בנק ישראל בדיקה

צקים חוזרים בנק ישראל בדיקה

על מנת למנוע תופעת אכמ שבו הבנק מחזיר צ'ק של לקוח ששלם עבור סחורה יש להשתמש בשירות בנק ישראל לבדיקת החמאות וחשבונות מוגבלים . 

צקים חוזרים בנק ישראל בדיקה 

בתחילת שנת 2019 נכנס לתוקף חוק הגבלת שימוש במזומן . עסקאות מעל 11,000 חייבות להיות משולמות בצקים או כרטיסים אשראי או העברות בנקאיות. לגבי תשלום בכרטיס אשראי או תשלום בהעברה בנקאית , רצוי העברת זהב אין כמעט בעיה הכסף כמעט מובטח. תשלום בצ'ק דחוי יוצר לא מעט בעיות של כיסוי והמשק , על פי הערכות של כלכלנים שונים, אמור לרדום כמות צ'קים חוזרים גדולה יותר מאשר בעבור.

צקים חוזרים בנק ישראל בדיקה

צקים חוזרים בנק ישראל בדיקה

בדיקה צ'קים חוזרים אתר בנק ישראל

על מנת לבדוק האם לצ'ק יש כיסוי או האם קבלתם צ'ק מחשבון מוגבל יש להכנס לאתר בנק ישראל ולהקיש את הנתונים הבאים לפי ההנחיות הקש מספר חשבון, (יש להקיש עד 9 ספרות אחרונות), מספר הסניף (3 ספרות – מופיע בצד השמאלי העליון של השיק)  וקוד הבנק (2 ספרות) ולאחר מכן לחץ על כפתור "חפש".

תוכנות לעסק לבדיקת צ'קים חוזרים

האם יש אפליקציה לבדיקת צ'קים ? הטכנולוגיה רצה קדימה וכיום קיימים כמה ממשקים שבהם ניתן לבדוק אמינות של צ'ק ואף להבטיח את התשלום והפירעון של צ'ק באמצעות אפליקציות לבדיקת צ'קים חוזרים :  

ERN –  לפי אתר החברה , 02/2019 צ'ק פלוס הוא שירות אבטחת צ'קים המבוסס על מערכת לניהול סיכונים מתקדמת ומובילת שוק ,שבאמצעותה חברת ERN מתחייבת לפירעון צ'קים.

 

צ'קים חוזרים בדיקה בבנק ישראל 

בישראל זו מכת מדינה . מליוני צ'קים חוזרים מדי שנה בשל אי כיסוי מספיק בחשבון של המשלם. זה קורה לא מעט לבעלי עסקים. בעולם העסקים אתה עושה עסקה  , מספק את הסחורה ומקבל תשלום באשראי. הלקוח משלם לך באמצעות צ'ק ומנהלת החשבונות הולכת לבנק להפקיד את הצ'ק ואז ….הפתעה לא נעימה אתה מקבל הודעה על צ'ק חוזר בגלל חשבון מוגבל. 

 

בדיקת צקים חוזרים בנק ישראל בדיקה מערכת לבדיקת צ'קים חוזרים און ליין במערכת מיוחדת של בנק ישראל האם לצ'ק יש כיסוי איתור חשבונות מוגבלים און ליין באתר