מעברות כאן 11 לצפייה ישירה כל הפרקים

מעברות כאן 11 לצפייה ישירה כל הפרקים

הסדרה התיעודית מעברות היא אחת הטובות שנחתו בערוץ כאן . מדובר בדוקו אמיץ ולא מתפשר שמאיר את הפינה האפלה בהיסטוריה של ישראל . המעברות . מעברות כאן 11 לצפייה ישירה כל הפרקים סיקור נרחב. ניתן לצפות בסדרה ללא תשלום באתר כאן גם באמצעות SMART TV . 

מעברות כאן 11 לצפייה ישירה כל הפרקים

מעברות כאן 11 לצפייה ישירה כל הפרקים


תוהו ובוהו פרק 1 
מעברות צפייה ישירה

אמא שלי נולדה במעברה . היא אמנם לא הספיקה לעמוד על דעתה בטרם עברו הוריה לבית מגורים משופר , בית על קרקע , אבל היא מעולם יצאה באמת מהמעברה. הנרטיב שנוצר בימי המגורים במחנות הפליטים שהוקמו עם קום המדינה שולט שנים בהווייה שלנו . פרק 1 מעברות צפייה ישירה עזר לי מאד להבין מדוע .  

היהודים שהגיעו למעברות , מי מבית מידות בארצות מוצאם ומי בית מגורים צנוע אבדו את המכנה משותף של קהילה יהודית מאוחדת. במקומו נכנס המכנה המשותף הנמוך ביותר שנקרא עליבות החיים. בבת אחת נגוז החלום של ארץ חלב ודבש על מקל סוכר בפחונים. על אותם פחונים כתב סמי מיכאל , הסופר הנערץ עלי , את ספר המופת פחונים וחלומות.

החלום פרק 2 מעברות צפייה ישירה  

לאחר האירווזיון קבלנו בשורה שהערוץ הראשון החדש , ערות כאן , עומד לקצץ בתקציב הפקות מקור. לאור הפרק השני של מעברות זו בשורה קשה לכל מי שמעריך ערוץ ציבורי חי ובועט. נכון יש בערוץ תוכניות מיותרות כמו זו של תום אהרון . נכון אפשר להשתפר. אבל לא חשבון הפרק שמציג את נקודת השבר. אם תרצו נקודת הרוביקון של החברה הישראלית. הרגע שבו מבינים תשובי המעברות שלא מדובר בפתרון זמני .

השבר פרק 3 + סרח עודף פרק 4 מעברות לצפייה בערוץ 11

שני הפרקים האחרונים הם בבחינת תיעוד חופשי . בואו נדבר על זה . לכאורה העבר מת . בפועל הוא נושם בתוכני והוא חי ובועט חזק בחברה הישראלית. שני הפרקים האחרונים מצליחים לספק הסבר לשאלה למה המזרחיים יתאפיינו בהצבעה לליכוד ושס . מהיכן השנאה העיוורת (?) לכל מה שמריח ממסד או שמאל ובעיקר שהחשבון עוד לא נסגר. גם הפצע שלב . 

 

בכמה מילים : vod צפייה ישירה חינם סדרות תעודה ישראליות . סדרה ישראלית מומלצת לצפייה ישירה . היא אמיצה , לא מצונזרת , לא מוותרת , ומצליחה להסביר את השבר העכשווי של החברה בישראל. האנשים אולי יצאו מהמעברות . המעברות אף פעם לא יצאו מהם. 

צפייה ישירה מעברות ערוץ כאן מעבר לצפייה בסדרה

מעברות כאן 11 לצפייה ישירה כל הפרקים עם סיקור נרחב של כל פרק וניתוח המשמעות ההיסטורית בראי החברה והמדינה של הסדרה מעברות ובמציאות . רשימת פרקים צפייה מעברות והמלצות נוספות שטוקהולם צפייה ישירה ערוץ 11  

שטוקהולם צפייה ישירה באתר ערוץ 11 כאן  

שטוקהולם צפייה ישירה באתר ערוץ 11 כאן