אי האלונים עונה 7 המנהרות החדשות

המנהרות החדשות אי האלונים עונה 7 2020

העונה השביעית של אוצר האי המקולל עושה סימנים של תגליות גדולות אך עדיין אין סימנים לזהב. בפרקים החדשים בור הכסף עדיין לא מראה סימני כניעה ורק המנהרות החדשות אי האלונים 2020 מזכירות לנו שמדובר באוצר האי המקולל. חדשות בזמן אמת על תגליות חדשות בחיפוש עונה the curse of oak island Season 7

אי האלונים עונה 7 המנהרות החדשות

אי האלונים עונה 7 המנהרות החדשות

האחים מרטי לגינה ריק לגינה חוזרים לאי

אי שם בגיל 13 קבלתי ספר שסיפר על התעלומות הגדולות בעולם. באותם ימים לא היה אינטרנט אבל הספריות הציבוריות היו מלאות בספרי מיסתורין. הראשון שנפל לידי היה אלים מן החלל החיצון של אריך פון דניקן שהתיימר לספק הוכחה לבלתי אפשרי. 

הסיפור המרכזי בספר המדובר היה על האוצר הנעלם מאי האלונים. אז עדיין לא היה אוצר האי המקולל . סתם אוצר שבמשך 200 שנה אף אחד לא באמת הצליח למצוא .

יותר מזה , לא בטוח בכלל שיש שם אוצר כי מהאנשים החי כיום לא יכל הלעיד שראה או שהטמין אותו .

אוצר האי המקולל עונה 7 מה חדש

העונה התחילה באכזבה גדולה. התקוות לאתר ספינה ספרדית בביצה שקעו במים אך את מקומה החליפה תאוריה חדשה. מרתקת הרבה יותר ועם עדויות בשטח. המנהרות החדשות אי האלונים 2020 הם התגלית הכי חשובה של האחים ריק ומרטי לגינה. מבחינתי אף יותר חשובה מצלב העופרת או עצמות האדם באזור בור הכסף .

לראשונה יש לנו קצה של הוכחה על מפעל הנדסי מרשים שנבנה באי. עם כל הכבוד וההערצה שאני רוכש לגארי דרייטון , זה הרבה יותר מכפתור או מטבע. מי שייקח גלאי מתכות ויסתובב באזור ירושלים ימצא מטבעות לחסוך בהן הון תועפות שיספקו למימון הבחירות לנשיאות בארצות הברית 2020.

The Curse of Oak Island S07E05 – Tunnel Visions

כעת הכסף על השולחן . לא רק באדמה. ייתכן והצוות גלה סוללת מים. תפקיד הסוללה היה להציף את בור הכסף בכל פעם שבוצעה חפירה על מנת לגלות את האוצר. אם אכן היה מי שהצליח להקים מפעל הנדסי בקנה מידה שכזה , חסר לאנושות פרק גדול בהיסטוריה שלה. אולי הגיע עכשיו להשלים את החסר. 

אי האלונים עונה 7 המנהרות החדשות חדשות בזמן אמת וסיקור נרחב של החיפוש של אוצר האי המקולל The Curse of Oak Island באתר המרכזי של הסדרה הסברים לתגליות חדש