קול קדומים צפייה ישירה האריסון פורד

קול קדומים צפייה ישירה האריסון פורד

ביקורת סרט קול קדומים צפייה ישירה האריסון פורד רימייק לסרט שנעשה בשנת 1935 עם קלארק גייבל ונקרא The Call of the Wild צולם בשחור לבן והשאיר מורשת על עולם הקולנוע עד אשר  בשנת 2020 הוא עולה למסכים עם הפקה חדשה. יש לכם 1+1 לקולנוע ? זה הזמן ללכת לצפות. 

קול קדומים צפייה ישירה תרגום עברית מובנה

קול קדומים צפייה ישירה תרגום עברית מובנה

מקליפורניה לאלסקה הגבול האחרון עם הכלב באק

עלילת הסרט יכולה להיות דומה לכל מבצע חילוץ שרואים בערוץ ההיסטוריה. מי לא זוכר את הכורים במכרה או את הנערים במערה שהוצפה. אז אנחנו כבר יודעים שהמציאות חזקה מכל סרט לצפייה ישירה.
באקי הכלב הוא לא איזה לאסי שובי הביתה. הוא לא מאולף , לא מקבל הוראות ואין ממש מציית לגבולות שכלב בייתי אמור לנהוג על פי הן .
האריסון פורד כבר עשה סרטים גדולים על המסך. עכשיו הוא חוזר לסרטי המוסקט שלו. כמו להניח את התותים על הקצפת של הקריירה הקולנועית שלו. הוא רחוק מהדמות של הנמלט ואין לידו שחקנים גדולים כמו טומי לי ג'ונס שיעצימו אותו.

The Call of the Wild אתר הסרטים תרגום עברית צפייה ישירה

אבל יש לו באקי הכלב שבחלק הראשון של הסרט חווה סדרת פלאשבקים וקולות. הוא חוקר , כמו כלב נבון , אך בהיעדר פשר אמיתי הוא הופך למעשה לחיית שטח.
בחלק השני של הסרט קול קדומים לצפייה ישירה ( זכרו לרכוש בהטבה 1+1 בכרטיס אשראי ) מדיע פורד והופך את הסרט למעניין הרבה יותר. אגב לסרט יש גרסה גם משנת 1997 והיא לא פחות מסקרנת . 

גברתי , כאשר גבר נעלם ליומיים באזור הזה הוא נעלם לתמיד 

כמו לסדרה סיפורה של שפחה , לה היום 2 גרסאות קודמות ופחות מוצלחות מהרביעית. גם כאן הייתה יצירת ביניים משנת 1997. סיפורו הקלאסי של ג'ק לונדון על מלחמה בתנאים הבלתי מתפרשים של יוקון משנת 1890. במקרה של קול קדומים כל שלושת הגרסאות ראויות. קול קדומים מביא להווה את הנאמנות ההתרגשות , את כוחו של רצון ומזכיר לנו שרק טוב יביא אתו לעולם עוד יותר טוב . 

הסרטים המומלצים של 2020 

אחרי שני סרטי ענק בשנת 2019 , האירי ואל קמינו ששודרו גם בקולנוע וגם בנטפליקס , 2020 תצטרך הרבה מאמץ לחזור על ההישגים האלו על המסך. קול קדומים עושה בהחלט את העבודה.