סמוך על סול עונה 5 צפייה ישירה פרק 1

סמוך על סול עונה 5 צפייה ישירה פרק 1 נטפליקס תרגום עברית

הנה הוא חזר וכמה שחיכינו לו . סול גודמן ג'יימי מקגיל חוזר לעונה קצבית במיוחד עם שלל סיטואציות קומיות מקאבריות ומותחות במיוחד. אנו מביאים לכם סיקור של הסדרה הכי טובה על המסך כיום. ההמשך של שובר שורות ואחותה של אל קמינו סמוך על סול עונה 5 צפייה ישירה פרק 1 נטפליקס כתוביות עברית . 

סמוך על סול עונה 5 צפייה ישירה פרק 1 נטפליקס תרגום עברית

סמוך על סול עונה 5 צפייה ישירה פרק 1 נטפליקס תרגום עברית

מי אתה ? מי זה סול גודמן

נחזור לעונה הראשונה ולפרקים החשובים בשובר שורות. בעונה החמישית 2 הסדרות מתחברות מבחינת עלילה. עד עכשיו היום 3 דמויות קשורות בין הסדרות. מייקל ארמנטראונט שכיר החרב של גאס פרינג. גאב , האיש העוף והאגדה וכמובן סול גודמן . במקור השם של סול הוא ג'יימי מקגיל , אבל כעת הוא מחליף את השם שילווה אותו ויהיה סימן ההיכר שלו הוא אפילו שינה אותו באופן רשמי .

סמוך על סול נטפליקס צפייה ישירה

סמוך על סול נטפליקס צפייה ישירה

למה סול בוחר את השם הזה ומוותר על השם מקגיל ?

הוא רוצה התחלה חדשה לאחר שהיה מושעה למשך שנה ארוכה מעיסוק כעורך דין. לאחר שההשעייתו הסתיימה הוא רוצה לנתק קשר עם העבר , עם השם המלווה אותו בכל מקום , מקגיל , אחיו העורך דין שהפך לאגדה והוא רוצה להצליח בזכות עצמו עם השם שלו. מה אכפת לו ?  הוא לא מחפש לקבל מס הכנסה שלילי

סול גודמן היה השם שאיתו מכר טלפונים ניידים חד פעמיים לכל מיני טיפוסים מפוקפקים. אתם יכולים להיות רגועים , אלו טלפונים שעדיין אין להם חבילות גלישה ללא הגדלה במחיר קבוע לכל החיים. רק שיחות עם כרטיס נטען. 

 Season 5 of Better Call Saul Online

העונה החמישית נעה בין שני צירי זמן . ציר הווה המתחבר לאט לאט לשובר שורות. כמו שאנחנו רואים סול בדרך להציל את קרייזי אייט . גאס מסיים לבנות את המעבדה שלו והיוקרה של משפחת סלמנקה יורדת . לבינתיים. כל זה קורה לפני שובר שורות ומתחבר אליו. 

הציר השני הוא מקביל לסרט אל קמינו לצפייה ישירה ומקביל אליו. סול גודמן משנה זהות בסוף הסרט ובורח להיות מנהל מאפייה של סינבון באומהה. זה הכי רחוק שהוא יכול לברוח. אבל גם שם , כמו שחוקי מרפי משיתים עלינו , משהו מזהה אותו וכל לא מן הנמנע שבהמשך העונה נראה אותו נרדף על ידי העבר. במיוחד כאשר הוא מרוסק ומחליט לטפל בטיפוס הזה בעצמו.

הסדרה בטר קול סול משודרת בנטפליקס ובערוצי השידור השונים בישראל עם תרגום עברית. לרוב כיום ניתן לרכוש חבילות גלישה עם נטפליקס כבלים או יס ולכן חשוב לבצע השוואות מחיר בין ספקי אינטרנט וחבילות גלישה ללא הגבלה על מנת לראות בסלולאר בכיף . נכון לשנת 2020 הסדרה לא משודרת באמזון פריים