הישרדות 2021 פרק 1 לצפייה ישירה: ספוילר הזוכה הגדול של העונה!

הישרדות 2021 פרק 1 לצפייה ישירה: ספוילר הזוכה הגדול של העונה!

מה אתם עושים ביום שבת בערב? שמים בצד את הכל וסופרים את הדקות לשידור של הישרדות 2021 פרק 1 לצפייה ישירה: ספוילר הזוכה הגדול של העונה! אז בכדי שלא תישארו במתח הבאנו לכם הדלפה ספוילר מי הזוכה של עונת הישרדות עונה חדשה לוח שידורים ערוץ 13. צפו בראיון של יעל בר זוהר עם המנחה האהוב שהוא לגמרי במקרה גם בעלה- הישרדות 2021 פרק 1 לצפייה ישירה: ספוילר הזוכה הגדול של העונה!

הישרדות 2021 פרק 1 לצפייה ישירה

הישרדות 2021 פרק 1 לצפייה ישירה

הישרדות VIP גיא זו-ארץ חושף כל מה שרציתם לדעת

אחד אחד עולים ספוילרים ועוד פרטים  חשובים מאחורי הקלעים של עונת VIP 2021 של הישרדות. אבל תמסכו על גיא- אתם תשארו במתח לקראת הפרק הראשון של העונה שיעלה בתאריך 16/10/2021 מוצאי שבת ערוץ 13 לצפייה ישירה. בקצב הזה אני עוד אמצא את עצמי שוקע עמוק בלוח השידורים של הערוץ שמביא גם את העונה החדשה של אבודים עם צופית גרנט. ביננו גם זה סוג של הישרדות.

מי זכה בהישרדות 2021 עונת VIP ? 

להיות הזוכה של הישרדות מבטיח לך שאם רק תרצה או תרצי, תוכל לשרוד עוד הרבה מאד שנים בביצה התל אביב, ייפתחו לך דלתות כמעט בכל תוכנית אירוח ואולי אפילו תקבל תכנית משל עצמך! מי צריך יותר מזה. טוב זה שיובל המבולבל יושב ומחכה לקמפיין אבל הוא לא הפייבוריט שלי לזוכה העונה החדשה.

עוד באתר- מה קורה בדייט ראשון? מי משלם? מה מזמינים? 

מה שבטוח שהזוכה בעונה החדשה של הישרדות 2021 הוא יצטרף לרשימה המכובדת הזו!

נעמה קסרי האיים הקריביים
אריק אלפר  איי הפנינה
שי אראל (הפיליפינים
נתן בשבקין אולסטארס)
אירית רחמים איי קמרינס
איתי שגב VIP 1
לירון "טילטיל" אורפלי הונדורס
ענבר פיניאבסקי-בסון פאלאוון
ג'ובאני רוסו VIP 2
אסי בוזגלו VIP 3

מתי משודרת התכנית? מתי פרק ראשון הישרדות 2021 VIP לוח שידורי ערוץ 13 רשת? 

מוצאי שבת תאריך 16/10/2021. תכינו את הפופקורן או כיבוד טוב. זה הולך להיות פרק מעולה מלא באקשן בשעה שהשורדים מגיעים לאי עם 3 סירות זודיאק כמו בסרט של נטפליקס. ואיפה גיא אתם שואלים? הוא מחכה לכם בוודיאו כאן בסרטון לקראת פרק 1 הישרדות 2021 לצפייה ישירה.