מנאייכ ערוץ 11 איך מסתיימת הסדרה גרסת הפרקליט

מנאייכ ערוץ 11 איך מסתיימת הסדרה גרסת הפרקליט

המשטרה באופנה או שזה רק נדמה לי. שני פרקים תוך יומיים שידור בכורה באינטרנט. אנחנו מביאים לכם שוב את גרסת הפרקליט למנאייכ ערוץ 11 צפייה ישירה פרק 10.

מנאייכ ערוץ 11

מנאייכ ערוץ 11

ואת הלכת מכאן בסוף הרומן עדכון פרק 9 צפייה ישירה 

העלילה ממשיכה להסתעף להסתבך.  ככל הנראה מערכת היחסים בין איזי בכר , שרק בפרק 6 שחק אותה גבר הולך לאיבוד מאבד אשתו לתמיד. אתי ואיזי לקראת גירושים ושום יועץ נישואים לא יעזור , לא קופונים בכרטסי אשראי ולא סוף שבוע בים המלח . הרומן עם טנייה היה הרומן מקסים אבל כנראה גם הוא ירד כרגע מהפרק . יכול להיות שהיא תחזור באיזה שהוא גלגול בפרקים הבאים.

אבל בינתיים איזי נוסע לאוקראינה , משאת נפשו של כל אברך בימים אלו . 

הלכה טניה הלכה אתי הגיעה טל בן הרוש- לירז חממי, השותפה לנסיעה של אישי לאוקראינה. המדינה ידועה בבחורות אוקראיניות יפיפיות , אבל הן מחוץ לתחום . מה שמעניין זה שדווקא הרומן הבא של אישי לא יהיה עם בחורה אוקראינית אלא דווקא עם השוטרת שנוסעת אתו. שני אלה פתחו גראז . בצפייה ישירה מנייאכ ערוץ 11 אנחנו רואים שהם שותים משהו , הוא גורר אותה היא גוררת אותו  ואולי הם יצאו את עצמם ביחד במיטה באוקראינה בזמן שהיא כנראה בהריון החבר שלך מהיחבל. חבל.

אשת הקצין למה אין רומן במשטרה זה לא סקסי חותכים צמיגים

רומנים בעבודה יכול להיות משהו סקסי. אבל זה נכון לרומן בחברת הייטק . יורדים ביחד לחניה , מתניעים את הרכב השכור , נוסעים למלון יוקרתי בצפון או נפגשים בכנס באיטליה. אבל במשטרה , בחייאת מה יש בזה ? מפגשים בצימר ? חיבוק בניידת ?  בקיצור זה לא עושה לי את זה . אבל יש כאלה שכן .

אלירן חן בכלא האוקראיני והוא כורר לשם את המפכל הבא 

שלי בתוך תוכי ….אני אוחז בשתי ידיי את אלירן שלי  , זוכרים את השיר של שימי תבורי ?  זה בטח לא נכתב אלירן חן.

באוקראינה רודפים אחריו כמה טובים גם הרעים מכל הכיוונים . על אלירן הוציאו עליו חוזה.  יודעים שהוא שם במעצר הגנתי . אבל לשבת בכלא אוקראיני זו לא שמחה גדולה.

אני עצמי ביקרתי באוקראינה ראיתי בתי מעצר שם ואיך הם נראים. רע מאד .  זה לא נעים לשבת שמה עם עוכרי ישראל ויש לא מעט כאלו באזור אומן.

השאלה איך יוציאו אותו משם ואם יוציאו אותו.  כנראה שכן , המציאות חזקה מכל דמיון.  צפו בסרטון מנאייכ ערוץ 11 איך מסתיימת הסדרה.

 

ברק הראל לא מוותר ומתכונן לקראת עונה 2 מנאייכ

ברק הראל , השוטר הרע  , בינתיים מנסה לדבר עם דודו עייני להזכיר לו נשכחות ( השוטרים כולם אחוקים , עאלק ) כדי לבקש ממנו את הטובה שיעזור לו באיתור וחיסול אלירן חן 9 באוקראינה. ככל הנראה דודו , המפכל הבא של משטרת ישראל , ייסחף גם לפרשה שאולי תכתים גם את עצמו למרות שהוא כבר עם קופת שרצים על הגב.

ולחשוב מה קרה לגל הירש כאשר היה מועמד להיות מפכל הארגון . על זה נאמר המשטרה עולה על כל דמיון . עד כאן גרסת הפרקליט להיום. סיכומי ההגנה יושמעו בסוף מנאייכ פרק 10 צפייה ישירה .