סרטים מדובבים לילדים לצפייה ישירה

סרטים מדובבים לילדים לצפייה ישירה

עוד מעט גם הקיץ והחופש הגדול כבר ואנו ההורים מחפשים כל מה שרק ניתן להעסיק את הילדים. אז מה דעתכם על סרטים לכל המשפחה. הפעם נציג לכם את רשימת הסרטים המומלצים שבהן אין כתוביות והדיבוב לעברית הופך את הצפייה לחוויה. קבלו את סרטים מדובבים לילדים לצפייה ישירה. צפו בווידאו בהמשך העמוד. 

סרטים מדובבים לילדים לצפייה ישירה

סרטים מדובבים לילדים לצפייה ישירה

לכוון דיבוב עברית בנטפליקס

שימו לב שהדיבוב לעברית לא תמדי מופעל באופן אוטומטי. לכן עליכם לבחור בפקד שמע וכתוביות את השפה הרצויה. לחיצה אחת והשפה המדוברת הופכת לעברית רהוטה שכולם יאהבו לשמוע. 

אהבה ומפלצות לצפייה ישירה בעברית סרטים מדובבים לילדים 

סרט משנת 2021 באורך שעה וחצי. הזמן עבר…..שבע שנים אחרי שהצליח לשרוד את אפוקליפסת המפלצות, ג'ואל מחליט לעזוב את הבונקר המוגן שבו הוא חי ויוצא לחפש את האקסית שלו. מה ישל נו לסכם כביקורת על הסרט? הלוואי שאלו יהיו המפלצות שנפגוש בכל חיינו. סרט מומלץ לכל המשחה. עלילה אפוקליפטית מלהיבה בכיכובם של דילן אובריין ("הרץ במבוך") וג'סיקה הנוויק ("משחקי הכס").

הקרודים 2 לצפייה ישירה עם דיבוב לעברית נטפליקס 

מה קורה בסרט ההמשך?. הקרודים מחפשים בית חדש, ומוצאים גן עדן מוקף חומה שבו מתגוררת משפחת בטרמן החדשנית – ואז הכול מתחיל להשתבש. מי משחק בכיכוב:ניקולס קייג׳,אמה סטון,ריאן ריינולדס. למה מדובר בסרט ילדים מומלץ עם דיבוב בנטפליקס?. סרט המשך לסרט מ-2013, עם פיטר דינקלג', לזלי מאן וקלי מארי טראן, שמצטרפים לצוות השחקנים המקורי שדיבב את "הקרודים".

בובספוג מכנס מרובע שפה עברית לצפייה ישירה סרט מלא

קומדיה מעולה לכל גיל! אפשר לצפות עם סבא וסבתא ועדיין כולם ייהנו. כי בוב ספוג הוא נשמה טובה! רק מה, יש לו אתגרים לא קלים, שיש לכל אחד מאיתנו, מבוגרים וילדים. הפעם ישנה מהומה רבה מתחוללת בביקיני בוטום כשפיראט גונב את המתכון הסודי של קציצת הסרטן. בובספוג וחבריו יוצאים למסע כדי להחזירו. שווה כל רגע. סרט משפחתי מומלץ בנטפליקס ישראל. צפו בווידאו לקראת הסרט מלא בוב ספוג. 

 

מוגלי: אגדת הג'ונגל סרט ילדים מומלץ 

הסרט משנת 2018 שכבש את אירופה כולה ואת צופי נטפליקס ברחבי העולם הוא אחד הטובים מבין ז'אנר סרטים המבוססים על ספרים. ילד יתום שחי בג'ונגל בקרב החיות שאימצו אותו מוצא את ייעודו ומתמודד עם אויב מסוכן – ועם מוצאו האנושי. אנדי סרקיס מביים צוות עטור כוכבים בגרסה אפלה ל"ספר הג'ונגל" של רודיארד קיפלינג. ההמלצה שלנו על הסרט הטוב ביותר בנטפליקס.  כי מוגלי חי בכל אחד מאיתנו, הוא אחד מאיתנו, מוסר השכל על טוב ורע ןבעיקר על ערכי החברות הנתינה והמחוייבות של הפרט לחברה טובה יותר. 

החתול של שרק  סרטים לילדים ולכל המשפחה

החתול האגדי יוצא למסע לארץ הענקים, מלווה בהמפטי דמפטי ובקיטי רכת הכפות, במטרה לגנוב ממנה את האוצר הגדול ביותר: אווזת הזהב. מי מכבכב בסרט?. אנטוניו בנדרס, סלמה הייק, זאק גאליפיאנקיס. על מה העלילה?. סאגת הרפתקאות מלהיבה שהייתה מועמדת לאוסקר ולפרס גלובוס הזהב לסרט האנימציה הטוב ביותר.

מדגסקר 3: מקרקסים את אירופה ואת המסך סרט חובה ילדים והורים 

חלק מהצופים טרם נולדו בשנת 2012 אז יצא הסרט לבתי הקולנוע. גם ההורים היו מן הסתם נערים. אבל עכשיו כולם יכולים לצפות בכיף בסרטי ילדים בנטפליקס. העלילה היא כעת בתחנה הבאה: ניו יורק! אלכס וחבריו תופסים טרמפ עם קרקס נודד וחוצים את אירופה בדרכם הביתה, אבל לקפטן מרושעת מהפיקוח על בעלי חיים יש תוכניות אחרות בשבילם. ניתן להוריד את הסרט באפליקציה של נטפליקס. ואתם מוזמנים להצטרף לצוות המדבבים עתיר הכוכבים בסרט השלישי בסדרה המצליחה.

צפו בווידאו סרטי ילדים עם דיבוב לצפייה ישירה