פסח 2023 פעילות חינם מוזאונים אטרקציות ללא תשלום

פסח 2023 פעילות חינם מוזאונים אטרקציות ללא תשלום

אביבי הגיע חג בחרות בא. ומה יותר משמח אותנו מאשר לטייל בשלל אטרקציות במהלך חול המועד. לקטנו עבורכם אטרקציות, טיולים והמלצות לבילוי משפחתי. קבלו את המגזין המלא של פסח 2023 פעילות חינם מוזאונים אטרקציות ללא תשלום.

מתי יוצא ליל הסדר השנה תאריכי חול המועד וחג שני

מתי ליל הסדר השנה תשפ"ג? יום רביעי 05 אפריל 2023 י״ד נִיסָן תשפ״ג

11/04/2023 ערב חג שני יום חמישי כניסת החג: 18:46
12/04/2022 חג שני יום שבת יציאת החג 19:45 שימו לב לפעילויות בחג השני.
15/04/2022 יום שבת פרשת שמיני כניסת שבת יציאת שבת
14/04/2023 מתי חוזרים ללמוד? יום שישי, כ"ג בניסן התשפ"ג, 14 באפריל 2023.

מופעים ופסטיבלים פסח 2023 פעילות חינם מוזאונים אטרקציות ללא תשלום

מה בתכנית?. איפה יש אטרקציות לילדים ללא תשלום?. רשימת אתרים בנק הפועלים בחינם חול המועד פסח 2023. קבלו רשימת אירועים ללא תשלום במהלך חול המועד. פסטיבל מפה ומצה ברחבי בארץ, סיורים חינם עם מדריך מטעם משרד התיירות בפסח ועוד.

בנק הפועלים חול המועד פסח 2023 כניסה חינם מוזיאונים סיורים אטרקציות 

מבלים עם כל המשפחה ברחבי הארץ ונכנסים ללא תשלום. קבלו את רשימת המקומות. בנק הפועלים חול המועד פסח 2023– רשימת אתרים פתוחים חינם ללא תשלום במהלך חול המועד בפסח השנה. גלו היכן ניתן לבלות ללא דמי כניסה. מבלים וחוסכים. לתשובת לה הגולשים הכתבה תעודכן לשנה הנוכחית בקרוב.

רשימת אתרים חינם בנק הפועלים בפסח 2023

חג שני פסח 2023 אטרקציות טיולים מאורגנים חינם טיולים עם הילדים

חול המועד פסח הוא תקופה מעולה להכיר את הארץ ולבלות בחיק המשפחה. ומה נעשה בסוף השבוע הארוך שממתין לנו בסוף החג ולפני החזרה ללימודים? קבלו את ההמלצות. חג שני פסח 2023 אטרקציות טיולים מאורגנים חינם טיולים עם הילדים.

שביעי של פסח 2023 פעילויות טיולים מומלצים ברחבי הארץ מה עושים בחג שני

מתי הצעדה ברחובות באיזו שעה יוצאים לדרך?. פעילות ללא תשלום בפסח 

עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו, גם השנה, את צעדת האביב המסורתית ביום ב', 10.4, חול המועד פסח, והשנה – בסימן "יציאת מצרים". ההזנקה לצעדה תתבצע מאתר הפרדסנות ע"ש מינקוב, בין השעות 9:30-8:00.

כל הפרטים הרשמה שעות פעילות אטרקציות חינם פסח 2023 צעדת רחובות 

המלצות לטיולים חול המועד פסח 2023

טיול לחיפה לכל המשפחה ממרומי הכרמל למושבה הגרמנית – הפעם טיול בלב הנוף האורבני ונמל חיפה ברקע. יוצאים מרחוב יפה נוף 105 על טיילת לואי ומתחילים לרדת במדרגות בטון דרך מראות עוצרי נשימה מתובלים באיטליה וצרפת וצופים לעדו ולמפרץ. התעייפתם בדרך ? קחו אוטובוס למושבה הגרמנית או לואדי ניסנס.

טיול לירושלים סיור בעיר העתיקה – גם אם אינכם מכירים היטב את העיר העתיקה בירושלים , חג הפסח מזמן לכם הזדמנות טובה לסייר בסמטאות ולהנות ממרקם של טעמים ריחות ושפות . אפשר להחנות את הרכב בחניון ממילא הסמוך ולבצע טיול שמתחיל בשער יפו עד הכותל המערבי דרך הקארדו והרובע היהודי .

טיול לגשר התלוי נחל הבשור – בואי אקח לנגב שר שלמה ארצי ואנו ממליצים לכם לטייל גשר החבלים בדרך הבשור לא רחוק מפארק אשכול וללכת על גשר חבלים באורך 80 מטר הצופים על בריכת מים קנים מצוקים מרהיבים . לא לשכוח מים צידה קלה לדרך לפקוח עיניים ולשמור על בטיחות בטיול !

נחל הבשור גשר תלוי

נחל הבשור גשר תלוי

טיולים עם הילדים חול המועד פסח רשות הטבע והגנים 

  • קח מקל קח תרמיל אנו ממליצים על טיול בסימן אביב בשמורת הטבע החולה או באגמון החולה הסמוך חגיגת טבע במיטבה. פעילות בתשלום.
  • לבדוק האם מגיע לכם כסף ממס הכנסה – נכון שיש לכם מספיק זמן אז קחו כמה רגעים ואולי חג פסח יהיה שווה לכם סכום כסף בלתי מבוטל בדקו כעת האם מגיע לכם החזר מס שלילי