המכשף עונה 2 טריילר רשמי פרקים מלאים לצפייה ישירה תרגום עברית מובנה

המכשף עונה 2 טריילר רשמי פרקים מלאים לצפייה ישירה תרגום עברית מובנה

מי לא התרגש השבוע כאשר נטפליקס העלתה את העונה החדשה והשנייה של המכשף. לא משנה את אתם סדרות מדע בדיוני או לא, מדובר בסדרה הטובה ביותר לשנת 2022 שתעלה. קבלו את המכשף עונה 2 טריילר רשמי פרקים מלאים לצפייה ישירה תרגום עברית מובנה .

המכשף עונה 2 טריילר רשמי פרקים מלאים

המכשף עונה 2 טריילר רשמי פרקים מלאים

על מה הסדרה בנטפליקס המכשף ?

גראלט מריוויה, צייד מפלצות שעבר מוטציה, יוצא למסע בעקבות גורלו. אולם בעולם מסוכסך שבו בני האדם הם לא פעם מרושעים יותר ממפלצות. בעונה השנייה הנרי קאוויל מככב בסדרה אפית על מפלצות, כישוף וגורל, המבוססת על ספרי הפנטזיה של הסופר אנדז'יי ספקובסקי.

פרקים מלאים עונה 2 המכשף בנטפליקס להורדה כתוביות עברית

גרגיר של אמת – גראלט יוצא עם סירי למסע שמוביל אותו אל ידיד ותיק. אבל הוא מגלה שאחרי הקרב בסודן הילטיסאיה לא בוחלת באמצעים בניסיון לדלות מידע.

קר מורן – שלא כמו שחשב ,גראלט שם פעמיו הביתה בחיפוש אחר מקום מבטחים לסירי. אולם הסכנה אורבת בכל פינה – גם בקר מורן. ינפר חולמת חלום שעשוי להיות המפתח אל החופש. האומנם?

מה שאבד זמין לצפייה  פרק 3 בעונה 2 המכשף בנטפליקס – סירי מואסת בדרכיו של גראלט ומנסה לצלוח מכשולים אימתניים כדי להוכיח את יכולותיה. תחבולות וחשדות בקרב חברי האחווה הופכים את ינפר למטרה.

המודיעין הרדניאני זעונה 2 פרק 4 המכשף – אורחת בקר מורן מציעה את עזרתה לסירי – ואת מיטתה לגראלט. ינפר נמצאת במנוסה ברדניה ומחפשת מקום מבטחים מתחת לאדמה.

להפנות עורף זמין לצפייה פרק 5 בעונה 2. קוסם רב-עוצמה מצטרף למצוד אחר סירי, שמגיעה להסכם עם וזמיר לגבי המידע שחשף. גראלט חוקר את תעלומת אבני הפולחן.

חבר יקר פרק 6 בעונה 2  המכשף להורדה מנטפליקס קישור סודי . גראלט עוזר לסירי להתוודע אל הכוח שלה ובדרך מאבד חבר – ומוצא חברה. קאהיר מזהיר את פרינג'ילה ומורה לה להתרכז במשימה העיקרית שלהם.

וולת' מייר זמין לצפייה. פרק 7 בעונה 2 – גראלט פונה לעזרתו של משורר צנוע, ינפר עומדת על הייחודיות של סירי, והמתיחות לקראת ביקורו של הקיסר אמהר בסינטרה גוברת.

משפחה זמין לצפייה. פרק 8 בעונה 2. – גראלט נאבק בשֵדָה שמנסה לפגוע ביקיריו, והדמויות החזקות ביבשת מעלות הילוך בחיפוש אחר סירי.

 

צפו בווידאו המכשף פרקים מלאים להורדה ישירות מנטפליקס לקראת שידור הטריילר הרשמי מתורגום לעברית